Jde o jeden z příkladů toho, jak (ne)funguje „ochrana nájemce“ v praxi. Nedostatek bytů a současně nezájem některých vlastníků se o byty starat nutí nájemce k věcem, které jsou nejenom za hranou zákona, ale i slušnosti a důstojnosti. Bohužel, kde není žalobce, není soudce. Článek Tomáše Brolíka v týdeníku Respekt (42/2024) situaci nájemců a praktiky společnosti „Dokonalý nájemník“ popisuje.
Máte-li s touto společností neshody, zejména pokud vám nevrátila kauci💶 či nepředložila vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu📄, obraťte se na nás, poradíme vám, jak dále postupovat. Současně upozorňujeme nájemce/podnájemce, že mnoho ustanovení v „podnájemní smlouvě“ je nicotných a nepřihlíží se k nim.
Chcete-li vědět, jaká jsou skutečně vaše práva a povinnosti, ozvěte se nám na ☎️733 604 828 nebo 📧info@son.cz.e, že mnoho ustanovení v „podnájemní smlouvě“ je nicotných a nepřihlíží se k nim.